W dniu 1 sierpnia 2024 r. odbyła się parafialna autokarowa pielgrzymka do Sanktuarium Matki Bożej Licheńskiej. Spod kościoła w Mszanie wyjechaliśmy wczesnym rankiem zabierając ze sobą nasze intencje, które chcieliśmy przedstawić naszej matce – mówili pielgrzymi. Czas podróży w autokarze wypełniony był modlitwą i śpiewaniem religijnych pieśni. Nie zabrakło również krótkiej lekcji historii opowiedzianej przez ks. Sławomira Witkowskiego.

W trakcie drogi poznaliśmy lepiej historię objawień Matki Bożej Licheńskiej. Po dotarciu na miejsce, przyszedł czas na zwiedzanie z panią przewodnik. Jako pierwszy na naszym pielgrzymim szlaku był kościół pw. św. Doroty, w którym przez ponad 150 lat znajdował się łaskami słynący obraz.

Kolejnym punktem na mapie była kaplica krzyża, golgota a następnie Sanktuarium. To właśnie tam przeżyliśmy Mszę Świętą, w której ofiarowaliśmy nasze intencje Panu Bogu za wstawiennictwem naszej Kochanej Matki. Przed Mszą Świętą zwiedziliśmy także sanktuarium wewnątrz.

Odwiedziliśmy również Lasek Grąbliński, w którym doszło do Objawień Matki Bożej. Najmłodsi uczestnicy pielgrzymki do Lichenia otrzymali z rąk ks. proboszcza magnesy. Wyjazd został zorganizowany przez p. Annę Glabiszewską i ks. proboszcza. To był wspaniały dzień, pełen duchowego wypoczynku i owocnych rozmów.

Opracowanie: Beata Maria Klonowska

Odwiedzin dzisiaj: 0
Odwiedzin w sumie:162

AUTOKAROWA PIELGRZYMKA DO SANKTUARIUM MATKI BOŻEJ LICHEŃSKIEJ BOLESNEJ KRÓLOWEJ POLSKI – wybrane fragmenty – 1.08.2024

Nasze strony wykorzystują pliki cookies (ciasteczka).